Utstyrsel: Udda byxa

Publicerad 2014-12-01 20:30:00 i IB Utstyrsel,

Under hösten och vintern har jag byggt upp en ny byxarsenal bestående av tre udda kostymbyxor. Med udda menar jag att de inte har någon tillhörande kavaj. Kanske inte är rätt benämning men. ja, ni fattar. Sjukt bekvämt är det i alla fall och funkar att kombinera med mycket. Jag har ett par blå och ett par ljusgrå varianter från J.Lindeberg (modellen heter Paulie) och en mörkgrå modell från Oscar Jacobson. Varierar med button down skjortor, chambray, jeanskjortor, collegetröja eller t-shirt med kavaj. Byxor som även passar fint till vita sneakers, känga eller finsko.
Bågar: Eyevan
Jacka. GANT Rugger
Tröja: Club Monaco
Byxa: J.Crew
Skor: Common Projects
Case: Billy Kirk

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela