Industribolagets Stockholmsguide: Love Food Cafe

Publicerad 2014-04-22 20:18:37 i IB Stockholm,

Relativt nyöppnat i Marie Levaus gamla garderob ligger Love Food Cafe. Ett riktigt mackmecka. Konceptet är busenkelt. Kliv in, välj kött, sås, topping och ett tillbehör. På köttsidan kan du välja mellan allt från bringa, till pulled pork, köttfärslimpa och chili. Lägg där till ett bra urval av såser och topping som surkål, pickles och stekt ägg. Till luncherbjudandet får man också välja mellan pommes, rostad blomkål eller soppa som tillbehör. Fantastiska kombinationer som till sist sköljs ned med ett glas lemonad. Allt detta under 100 kr till lunch. Svårslaget!
Bild: Love Food Cafe, Hornsgatan 66
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela