Garderoben: Nike & Sandqvist

Publicerad 2014-04-01 09:00:28 i IB Garderoben,

Det är vår nu. Gruset är borta från trottoaren och hundbajset har torkat. Fåglarna kvittrar på morgonen och vissa caféer har börjat ställa ut stolar på gatan. Fantastiska tecken! Att våren kommer innebär också att man kan börja ställa undan tunga vinterskor och hänga in varma jackor. Fram med sneakers, baseballjackor och ofodrade kavajer.
 
Sneakers: Nike Air Pegasus 83
Jacka: GANT Rugger 
Ryggsäck: Sandqvist
Skärp: Hope
Jeans Levis 511
T-shirt: Samsoe & Samsoe
 

Kommentarer

Postat av: dalberg

Publicerad 2014-04-06 02:16:30

Hej!

vad heter modellen på G rugger baseball jackan? från i år?

Postat av: industribolaget

Publicerad 2014-04-06 15:14:13


dalberg,

Den heter Homerun men har 4 år på nacken nu.

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Postat av: dalberg

Publicerad 2014-04-16 23:50:33

OK, tackar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela