Garderoben: Nike, Oscar Jacobson, GANT Rugger

Publicerad 2014-04-03 12:57:17 i IB Garderoben,

När det kommer till träningskläder är jag en one brand man. I unga år var det Adidas som gällde. För ett par år sedan bytta jag till ärkefienden Nike. Aldrig dubbelbranda! :) 
Här på väg till gårdagens fotbollsträning. 
Vindjacka: Nike Running
Löparväst: Nike Running
Shorts: Nike Running
Tights: Nike Running
Skor: Nike Lunaglide 5+
 
Kavaj: Oscar Jacobson
Skjorta: J.Crew
Byxor: GANT Rugger
Skor: Nike Pegasus
 
Skiter i att det är kallt nu. Skippar jacka på morgonen och kör kavaj direkt. Det svider lite men det får det vara värt i kontorsdjungeln.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Simon

Publicerad 2014-04-04 09:46:12

Jag har jobbat likadant när det kommer till träning. Körde också Nike men har hittat ett par Adidas puppor som passar mig bättre. Jobbigt läge nu! Har inte råd att byta ut hela sport-garderoben :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela