Kommentarer

Postat av: Cedervall

Publicerad 2013-05-14 18:58:23

Hej! Du lat ut en bild på ditt kök på instagram. Jag undrar var du har köpt den gröna lampan? verkligen fin.

Postat av: industribolaget

Publicerad 2013-05-15 08:49:17


Cedervall,

Tack! Lampan är egentligen en vit lampa från Åhlens som jag målat grön. Anledningen till att jag gjorde så var att jag inte var redo att lägga 5000kr på en vintaglampa. Typ 1 dag efter att färgen torka såg jag att den fanns liknande gröna skärmar på IKEA för någon hundralappa :( Men som sagt. Vit skärm från Åhlens som kostade ca 400 kr.

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Postat av: Stil&Mode

Publicerad 2013-05-16 16:24:20

Hej!
Kolla gärna mina aktioner. Gant, TFL & Oscar Jacobson.
http://www.tradera.com/gant-rugger-oxford-madras-skjorta-storlek-l--auktion_343220_182344564

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela