Kommentarer

Postat av: Magnus

Publicerad 2013-01-05 10:14:39

Noterar att du har en liknande öppen spis som jag. Vart har du köpt gnistskyddet som du har i spisen?

Det är extremt gött med öppen spis men man lämnar den inte obevakad utan nån form av gnistskydd.

Postat av: Fabian

Publicerad 2013-01-07 16:29:04

Riktigt fin matta du har i vardagsrummet! vart inskaffades den?

Mvh Fabbe

Postat av: DW

Publicerad 2013-03-16 14:50:21

Vart kan hitta det där soffbordet?

Postat av: Philip

Publicerad 2014-06-08 20:28:05

Hej Samuel!
Vad är det för köksbord du har? Mattan som du har i vardagsrummet, var är den ifrån? Är på jakt efter en sådan eller liknande. Har du några tips på var jag kan leta? Gärna tips där jag inte behöver spendera en förmögenhet, om du nu har några sådana vill säga!
Mvh,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela