Årets bästa högtid: Julen

Publicerad 2013-12-19 14:04:00 i Allmänt,

 
 
Julen är bäst. Ingen protest. Så är det bara. Det finns ingen högtid som jag gillar så mycket som julen. Anledningen är att det går att mysa så oförskämt mycket. Och då jag är lite av en expert på mys. Framförallt hemmamys.Så är det inte konstigt att julen blir årets högtid här på bloggen. Mitt tips till dig så här inför helgen och julledigheten. Ladda kylen med god julöl. Önska dig mycket böcker och tidningar i present. Frys in ordentligt med is. Blanda goda drinkar och drick långsamt. Elda om du kan. Om inte så brassa på med en massa ljus. Skruva ur alla taklampor. Det är det omysigaste som finns. Glöm heller inte bort att göra en bra spellista som domineras av Dean Martin, Sinatra och Mahalia Jackson.Och sen när alla har gått och lagt sig släcker du ner allt förutom julgranen. Sedan öppnar du en julmust, lutar dig tillbaka och kollar på Ett päron till farsa firar jul. Priceless.
 
 

Kommentarer

Postat av: Erik

Publicerad 2013-12-19 15:48:09

Inspirerande!

Postat av: Philip

Publicerad 2013-12-19 21:13:53

Sånna här inlägg som gör bloggen sådär magisk! Fruktansvärt bra!

Postat av: industribolaget

Publicerad 2013-12-20 08:11:31


Philip och Erik,

Tack! Kul att höra.

God jul!

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Postat av: MG

Publicerad 2013-12-20 10:04:53

God jul!

Postat av: Cedervall

Publicerad 2013-12-25 12:56:23

Riktigt snyggt vad du gjort med Manhattan kartan! God fortsättning

Postat av: Martin

Publicerad 2013-12-27 07:34:34

Härligt inlägg! Kan vi vänta en julinspirerad spotifylista tro?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela