Utstyrsel: Höstlager

Publicerad 2012-10-17 20:41:00 i IB Utstyrsel,

Nu är det höst på riktigt och det börjar bli kallt både inne och ute. På den positiva sidan så ökar antalet kombinationer av plagg man kan använda. Vi går från sommarens byxa och skjorta till byxa, skjorta, tröja, cardigan, kavaj och jacka.
 
 
Jacka: The Real Mccoy's
Tröja: National Athletics Goods
Skjorta: GANT Rugger
Jeans: Spellbound
Ryggsäck: South2 West8
Skor: Mark McNairy
Mössa: Our Legacy
Anthony Boudain/ Les Halles Cookbook
Don Winslow/Savages
Tidning: Lucky Peach
Anteckningsbok: Field Notes

Kommentarer

Postat av: Andreas

Publicerad 2012-10-18 12:41:59

Tack för en fin blogg. Inspirerande!
Vart får man tag i Spellbound i Sverige?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela