Industribolagets Sthlmsguide: Serrano

Publicerad 2012-03-23 08:39:04 i IB Stockholm,

Två dagar i rad har jag gått tillbaka för att äta El Classico Burrito på Serrano. Kyckling, ris, svarta bönor, ost, majssalsa, färsk salsa med koriander, salsa roja och gräddfil för 75 kr. Till det ett glas iskall mangojuice. Helt ok faktiskt. Har passerat förbi Serrano (namnet är inte bra) på Kungsbron massvis med gånger utan att gå in. Stället ser ut som en sämre nattklubb. Allt är i svart läder och silver. Men maten är god. Är man sugen på en burrito så är det en bra lunch!

Kommentarer

Postat av: Stefan

Publicerad 2012-03-23 08:50:27

"restaurangen" finns på ett flertal andra ställen i Europa, till och med på Island.

Postat av: cheap research paper

Publicerad 2012-04-03 13:51:49

In such places people can eat pretty good food and it'll be delicious. The best such place is McDonalds.

Postat av: Louis Vuitton 2012

Publicerad 2012-04-07 09:32:37

The main attraction of the series is borse louis vuitton. However, be it interactive men series or the women, it remains all time favorite. The range is renowned for its comfort ability and quality.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela