Industribolaget i New York: Tortilla Flats

Publicerad 2012-04-25 17:24:48 i IB New York,

Jag gillar mexikansk mat väldigt mycket. Och mexikanska restaurangen Tortilla Flats (767 Washington St) hade jag fått tips om på förhand. Egentligen inte så mycket av en restaurang. Påminner mer om en mindre diner som inretts av 8 åringar under en sockerchock samidigt som det känns som en packad studentbar. Men stället är kul. Vår servitör var en riktigt skogshuggare. Inte en sån där som du ser nere i Hornstull eller på en hipp sidogata i Göteborg. Vår servitör hade riktigt skägg och kagge. Ljudnivån är hög och det dricks mycket tequila. Maten är rätt slabbig men smakar bra och tillsammans blir det en god upplevelse. Efter maten kan man runda av med en öl på The Standard som ligger i närheten.

Kommentarer

Postat av: Jordan Retro 1

Publicerad 2012-05-15 11:24:21

so good !

Postat av: Ralph Lauren Dresses

Publicerad 2012-05-15 11:25:06

as you as well

Postat av: Jordans For Children

Publicerad 2012-05-15 11:26:02

rely !

Postat av: JS Wings 2.0

Publicerad 2012-05-15 11:26:51

is so best

Postat av: Coach Outlet Online

Publicerad 2012-05-30 02:43:33

Now you can buy cheap coach from coach online outlet store,it's very convenient.

Postat av: Coach Factory Outlet

Publicerad 2012-06-06 04:44:00

good and kindly post,welcome to out good quality but cheap price Coach Factory Outlet website.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela