Kommentarer

Postat av: Simon

Publicerad 2012-04-25 09:31:23

Löpartights under shortsen är ett hipsterfenomen. Inte okej!



Kanske inte kritik som biter på en modebloggare iofs ;)

Postat av: industribolaget

Publicerad 2012-04-25 09:55:51



Simon,



Jag gör det mer av bekvämlighetsskäl vill jag säga. Skyddar vitala delar mot vinden då jag inte har förstärkt gren. Och så tycker jag rumpan känns bar utan shorts ovanpå :)När det blir varmare ryker tightsen. Men jag tar inga chanser när det gäller komfort.



Mvh



Samuel

industribolaget.se

Postat av: Johan

Publicerad 2012-04-25 19:31:23

Mina föräldrar drar till NY till helgen. Tänkte be dom köpa med sig lite prylar hem. Hur är storlekarna på exempelvis den vindjackan jämfört med här hemma?

Postat av: industribolaget

Publicerad 2012-04-26 08:17:15



Johan,



Samma storlekar som hemma. Skillnaden ligger i priset dvs billigare :) Gå in på din sportaffär och testa ut vad du vill ha och så beställer du samma storlek från föräldrarna. Finns en fin och kul sportaffär vid Union Square som heter Paragon. Sen ligger stora Nike Town invid Trump Tower uppe på 5 ave och en mindre butik i Soho på 21 Mercer St.



Mvh



Samuel

industribolaget.se

Postat av: Martin

Publicerad 2012-04-27 08:09:39

"Postat av: Simon

Löpartights under shortsen är ett hipsterfenomen. Inte okej!"



Du har missförstått, det är att bara ha löpartights som inte är okej!

Postat av: R

Publicerad 2012-04-27 22:31:34

Men Samuel! Långa shorts?! För att uppnå den riktigt snabba looken som främst är aktuellt för oss som vill kompensera för en miltid över 35 minuter och för få träningstimmar (och för all del för mycket mat och alkohol) så behöver du skaffa korta(re) shorts att bära över tightsen... :)



Trevlig helg!

Postat av: cheap Jordan 3

Publicerad 2012-05-15 11:28:04

very best

Postat av: Angry Birds Shoes

Publicerad 2012-05-15 11:28:53

well

Postat av: Ralph Lauren Outlet Online

Publicerad 2012-05-15 11:30:06

right

Postat av: cheap jordans online

Publicerad 2012-05-15 11:30:59

as well as you

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela