Takterrass

Publicerad 2011-09-12 22:06:19 i Allmänt,

Jag går och drömmer om en ny lägenhet. En tvåa med öppet kök mot vardagsrummet, fiskbensparkett och ett sånt där stort duschmunstycke som hänger från taket. Jag har aldrig varit en huskille. Det är lägenhet som gäller. Men om någon skulle komma och erbjuda mig ett hus med en takterrass som denna. Ja, då skulle jag kanske tänka om lite. Jag skulle addera lite växter, en tomatplanta kanske, lite chilifrukter, ett långt träbord med bänkar och lite kulörta lampor. Sen skulle jag bjuda på mexican night varje kväll. Hemgjord chili på högrev, tequila, guacamole och koriander i stora lass.


Sen skulle jag vilja ha ett kök med fristående enheter.

Kommentarer

Postat av: Johanness

Publicerad 2011-09-13 10:42:36

Spanade själv in den där lyan för ett tag sedan och blev stormförtjust i den. Jag gillar även träbordet på terrassen, snyggt slitet.

Postat av: Jason

Publicerad 2011-09-13 11:18:01

ja, i den skulle man bo. Har för mig att det är Melbourne, från Selby?

Postat av: Lennart

Publicerad 2011-09-13 17:19:18

Det ser ju faktiskt ut som ett ruckel.

Postat av: Simon

Publicerad 2011-09-14 08:03:03

Om jag fick välja skulle jag bo i en lägenhet med takterass! Bästa från två världar!

Postat av: Fredrik

Publicerad 2011-09-15 15:42:47

http://towertextiles.com/



Vad vet du om detta märket? Är det där du handlat din dokumentportfölj?

Postat av: Sheila

Publicerad 2011-09-16 14:05:03

Men det låter nice!

Jag är halvmexican och så som första bilden ser ju verkligen många hus ut i Mexico, men inte med samma coola inredning tror jag ;)

Postat av: Harald

Publicerad 2011-09-19 16:35:49

Takterassen var riktig trevlig. Fristående kök kan bli bra, men den du visade har inte riktigt lyckats. Det är något som saknas.

Postat av: Hugo

Publicerad 2011-09-20 06:08:47

Mer bilder på kök tack.

Postat av: Coach Outlet Store Online

Publicerad 2011-12-17 10:02:39

This is a very good idea! Just want to say thank you for the information, you have to share Coach Outlet Store Online

. Just continue to write such a position. I will be your faithful reader. Thank you again.

Postat av: Ejnar Ekström

Publicerad 2012-01-09 18:52:22

Takterrassen är trivsam men kanske bara en sommar med ringa nederbörd.

Hur det blir med en halv meter snö? Nä, inte i Stockholm, eller hur, va? Rinner det ner utefter sidorna eller i inbyggd,läckagesäker vattenledning?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela