Mauro Scoccos New York tips

Publicerad 2011-09-26 19:31:00 i Tema USA,

Jag åker till New York om ett par veckor vilket jag ser väldigt mycket fram emot. Det var dock ett par år sedan jag var där sist så jag behöver uppdatera mig en aning vad gäller mat, dryck och shopping. Vad då bättre än att fråga ett gäng andra med bättre koll än mig. Först ut är ingen mindre än ikonen, musikern och twittraren Mauro Scocco som bjuder på ett fint restaurangtips i Mary's Fish Camp på 64 Charles Street. Färskt och mysigt ska det vara. Det låter bra tycker jag.

Bild: Mauro Scocco


Mauros tips: Mary's Fish Camp på 64 Charles Street

Kommentarer

Postat av: Obbe1

Publicerad 2011-09-26 20:09:41

Schysst lunchställe med fantastiska majskolvar!!!

Postat av: Steel

Publicerad 2011-09-26 20:12:40

Ät här: http://www.balthazarny.com/



Och här: http://josnyc.tumblr.com/

Postat av: industribolaget

Publicerad 2011-09-26 21:00:50



Obbe1 och Steel,



Tackar för tipsen!



Mvh



Samuel

industribolaget.se

Postat av: Martin Daniels

Publicerad 2011-09-26 21:49:11

Mary's är mycket bra. Glöm inte att vara där i tid, ofta minst en timmes väntetid (det går inte att boka bord). Tips är att glida iväg till Fat Cat i närheten och dricka en öl o spela pingis i väntan på bordet.



Martin

Postat av: industribolaget

Publicerad 2011-09-26 21:54:31



Martin,



Stort tack återigen!



Mvh



Samuel

industribolaget.se

Postat av: HankThePank

Publicerad 2011-09-27 07:45:58

Jag gillade The Spotted Pig. Bra mat, bra öl, bra dranks och framförallt en avslappnad stämning. Kö även där men det är bara skriva upp sig på kölista och ta en öl på någon bar i närheten och kolla lite football.

Postat av: Coach Outlet Store Online

Publicerad 2011-12-17 09:44:57

This is a very good idea! Just want to say thank you for the information, you have to share Coach Outlet Store Online

. Just continue to write such a position. I will be your faithful reader. Thank you again.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela