Bästa köpet i New York

Publicerad 2011-10-29 12:24:36 i Allmänt,

I tre års tid har jag, varje år, köpt nya skor för 1700 kr. Jag har dock aldrig varit riktigt nöjd då skorna inte uppfyllt det säljaren sålde in. Ett par joggingskor ska göra en snabbare. Det ska i alla fall kännas som man blir snabbare. Men mina tidigare skor har varit stela, sega och fula. Så nu när jag var i New York köpte jag ett par Nike Lunarglide mest för att de var snygga och billiga. Halva priset mot vad jag brukar betala för joggingskor. Men vilket uppvaknande! Det är som jag är nio år igen och sprigen med sprillans nya Snowjoggers över packad snö i medvind. Underbart sköna och snabba. I alla fall till känslan.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-29 15:17:12

Bra val, förstaklassiga dojor!

Postat av: kkkkk

Publicerad 2011-10-29 17:19:02

välkommen till klubben, inte svårt att fastna.

Postat av: Philip

Publicerad 2011-10-29 19:08:03

Riktigt snygga skor!

Kan du inte visa upp lite fler av dina köp?:)

Postat av: Oscar

Publicerad 2011-10-30 12:36:45

Köpte likadana i NY förra veckan. Grymma skor! Fick de dessutom för 5-600 på en rea. Instämmer med Philip. Kan du visa fler grejer?

Postat av: Simon

Publicerad 2011-10-31 08:08:52

Jag kör också Lunarglide både vid träning och tävling. Lätta, snabba och snygga! Körde version två tidigare och var så nöjd att jag bytte upp mig till version tre. De hjälper även att rätta till en lite överpronation!



No om träning.. När får vi receptet till din löksoppa? ;)

Postat av: Pontus

Publicerad 2011-11-01 13:40:23

Efter lovorden från både dig och i kommentarerna köpte jag mig ett par idag. Regn har dock stoppat mig från att prova dem än.

Postat av: Nicke

Publicerad 2011-11-05 23:06:30

Hade varit kul att se fler av dina inköp! För alla er som gillar NY kan jag tipsa om serien How to make it in america (Två killar i NY som starta ett klädesmärke).Just det, vart hittar jag receptet till löksoppan?



Tack för en skön blogg!

Postat av: Coach Outlet Store Online

Publicerad 2011-12-17 09:53:09

This is a very good idea! Just want to say thank you for the information, you have to share Coach Outlet Store Online

. Just continue to write such a position. I will be your faithful reader. Thank you again.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela