Tävla om en skjorta från GANT Yale Co-op

Publicerad 2011-03-30 13:38:42 i Allmänt,

Ni har fortfarande chans att tävla och vinna en skjorta från GANT Yale Co-op. Totalt väljs fem vinnare ut och bidragen publiceras här på bloggen. Det du behöver göra för att tävla är att skicka in en bild på din favoritskjorta och i text beskriva varför det är just din favorit. Maila in ditt bidrag till [email protected]. Tävlingen avslutas på fredag. Glöm inte att maila in fullständiga kontaktuppgifter och storlek (S-XL). Läs mer här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela