Utstyrsel: Atlantkusten

Publicerad 2011-06-28 20:27:28 i IB Utstyrsel,

Jag har nu börjat räkna ner dagarna till semestern. 12 dagar kvar. I sommar bär det av till den franska Atlantkusten. Lagom varmt i luft och vatten vilket passar både min fysik och garderob. Jag ser fram emot att sitta på uteserveringarna, äta korv, ost och dricka vin samtidigt som jag obehindrat vilar det ena benet efter det andra. Jag beundrar verkligen män som kan sitta avslappnat så på en stol. Vila det ena benet i kors över det andra. Jag får alltid ont efter ett par minuter och måste byta position. Smärtan är något jag lärt mig kallas för "drop foot". I vilket fall sitter jag där till slut som om jag är en ytterback på första bänk på lagfotot. Men det kanske går att träna upp med lite tåhävningar. 12 dagar kvar nu. Kämpa.

Bågar: Moscot Blonde G15
Jacka: Garbstore Crew Jacket
Skjorta: Gant Rugger R.Solid Oxford
Jeans: NN.07
Skor: Marc McNairy
Väskor: Billyr Kirk, Vintage
Skärp: Billy Kirk

Kommentarer

Postat av: Linus

Publicerad 2011-06-28 20:52:10

helt i min smak, men dom där jeansen har hängt me ett pr gånger nu. jag väljer istället: Ruffle & Bow, Bagpipe Portland 03, alt Svensson Jeans.



m v h



linus

Postat av: Linus

Publicerad 2011-06-28 20:53:07

halva inlägget försvann..



svensson jeans: Magnus thure light blue jeans

Postat av: industribolaget

Publicerad 2011-06-29 09:45:44



Linus,



Jag har själv två par som jag inte sluta använda. Har snöat in ordentligt nu, så blir det ibland, men jag ska försöka hitta lite nya bilder :)Dock svårt med bra jeansbilder.



Mvh



Samuel

industribolaget.se

Postat av: L

Publicerad 2011-06-29 10:07:13

Snyggt!

Postat av: Mange

Publicerad 2011-06-29 23:45:58

Snygg outfit men känns väl lite väl varm för årstiden? Annars kan jag hålla med om "drop foot". Så fort jag vilar ena benet på det andra så somnar det "vilande" benet. Från stjärt till fot. Enormt jobbigt!



Samuel, jag skulle vilja efterfråga lite mer outfits passande för jobbet. Jobbar just nu på ett ställe där det inte existerar en dresscode men skulle ändå vilja snygga till mig lite mer. Tips på snygga kostym-set och detaljer? :)



PS: Ja, sommarplågor finns det gott om. Den egna spellistan på Spotify tar hand om det.

Postat av: Victoria

Publicerad 2011-07-10 23:39:57

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

Postat av: Martin

Publicerad 2011-08-08 22:07:07

Hej Samuel.



Lækkert outfit og fin side. Hvilken model er de nn07 jeans? Er det en 1519?



Mvh

Martin

Postat av: Coach Outlet Store Online

Publicerad 2011-12-17 09:58:03

This is a very good idea! Just want to say thank you for the information, you have to share Coach Outlet Store Online

. Just continue to write such a position. I will be your faithful reader. Thank you again.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela