Tips: Gant Rugger F/W 2011

Publicerad 2011-02-28 20:44:51 i Allmänt,

Sartorially Inclined har lite suddiga bilder från Gant Rugger F/W 2011. Det osar Broken Preppy och det gillar jag.
Tycker det är en spännande resa som Gant gjort under det senaste åren. Från att ha varit villa-golf-snobb-gubbigt under min tonår presenteras nu spännande samarbeten (Gant by Michael Bastian) och kul underkollektioner i Gant Rugger. Framförallt är det Gant Rugger jag fastnat för och jag ser fram emot att se mer av hösten. Bland våren och sommarens plagg har jag hittat ett par fina skjortor och jag slog till på två i helgen faktiskt. Kommer upp snart under "Garderoben".

Kommentarer

Postat av: D

Publicerad 2011-02-28 21:50:27

http://rippedbackpocket.tumblr.com/ har bilder i större format

Postat av: Industribolaget

Publicerad 2011-03-01 14:39:57



D,



Tack för tipset! Alltid bäst att kolla moderkällan först :)



Mvh



Samuel

industribolaget.se

Postat av: Fredrik Karlsson

Publicerad 2011-03-01 22:17:05

Ser lovande ut!



Fredde

mydefofprep.blogspot.com

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela