Kommentarer

Postat av: annsoh

Publicerad 2011-02-27 18:41:59



Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

Postat av: Patric

Publicerad 2011-02-28 15:04:44

Jasså! vad är det man hör, Miike snow, vad tyckte du då?



/var en av dem andra tusen där

Postat av: industribolaget

Publicerad 2011-02-28 21:08:09



Patric,



Jo men det var en bra konsert. Dock inte lika bra som i höstas på Debaser Medis. Det var bättre drag då tyckte jag.



Mvh



Samuel

industribolaget.se

Postat av: Christoffer

Publicerad 2011-03-01 09:16:10

Blev inspirerad av din manweek förra sommaren, och anordnar en manweekend i mars för en bunt vänner. Schemat är så när spikat, det endast som fattas är en "broactivity" på stan. Hade ni någon ypperlig och extra uppskattad eftermiddagsaktivitet som du kan tipsa om?

Postat av: industribolaget

Publicerad 2011-03-03 08:25:25

Christoffer,



Kul att höra!

Förhoppningen är att flera Manweek ska arrangeras till sommaren. Men en Manweekend går lika bra det!

Vilken stad pratar vi om?



Mvh



Samuel

industribolaget.se

Postat av: allweneedismusic

Publicerad 2011-03-03 16:13:51

Ingen The Radio Dept, Jose Gonzalez, Jens Lekman, Mando Diao, Shout Out Louds, Moneybrother? Eller ens Cornelis eller Gärdestad? Illa, men annars är jag imponerad över hur många gemensamma namn jag själv hade valt till listan :-) Bra blandning, bra musik!

Postat av: Christoffer

Publicerad 2011-03-09 18:32:25

Huvudstaden it is

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela