Industribolaget Playlist: Sommarhit?

Publicerad 2011-04-26 12:45:47 i Industribolaget Playlist,

Så här års brukar låtarna som plågar oss i sommar släppas. Efter nio timmar i bilen upp från Skåne i går har jag fastnat för följande. Vad tror ni?

Ansiktet med X. Herbert Munkhammar från Afasi & Filthy samt Maskinen tillsammans med Erik Nordström från Lilla Sällskapet.
Patrick Wolf- The City

Peter, Bjorn & John - Dig A Little Deeper

Sen får man nog inte räkna bort Veronica Maggio och Timbuktu i detta.

Kommentarer

Postat av: Andreas

Publicerad 2011-04-27 15:51:12

Sommarens kommer definitivt vara Avicii(tim berg) - ID



http://www.youtube.com/watch?v=jEfUbOFmtHs

Postat av: Fredrik

Publicerad 2011-04-28 08:57:56

Peter, Bjorn, and John har definitivt ryckt upp sig! Riktigt bra låt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela