Kommentarer

Postat av: Per

Publicerad 2010-10-25 18:09:59

Bra lista med en spännande mix! Kul också att alla akterna har en ganska egen och distinkt klädstil, framför allt då Hurts, med tanke på bloggens innehåll. Tack dessutom för att ha introducerat mig för The Temper Trap! Aldrig hört talats om, men riktigt bra, och hittade även flera bra remixer på deras låtar på Spotify :)

Postat av: Samuel S

Publicerad 2010-10-27 12:01:01

Du borde ändra på bredden på videorna när du "bäddar in" dem härpå bloggen. Det är enkelt gjort och skulle ge ett schysstare intryck med en enhetlighet i vidden på videorna!



Annars riktigt go blogg, någon tävling snart?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela