Tema USA: Club Monaco

Publicerad 2010-11-09 21:46:46 i Tema USA,

Det var ett tag sedan nu men här är ett litet tips att kolla upp om du snart har vägarna förbi USA. Sist jag var där så var jag inne på Club Monaco och vände i dörren. Ett glassigt märke som såg ut precis som sitt namn. Pastell för Rivieran och inget mer. Men nu har de gjort helt om känns det som. Det kanske är för att det är mycket J.Crew över det hela men de presenterar sina nya plagg riktigt snyggt på sin sida. Kanske kan det vara värt att kolla upp på plats igen. Om ni inte gillar det så tycker jag ni ska gå med i uppropet Sweden needs J.Crew som jag dragit igång på Facebook.

Kommentarer

Postat av: Inbox

Publicerad 2010-11-10 08:31:44

Hej,



En mindre detalj ang. J. Crew-uppropet på Facebook: det står avslutningsvis "Please here our call". Det borde stå "hear" istället för "here".



Bra initiativ för övrigt.

Postat av: industribolaget

Publicerad 2010-11-10 09:09:03



Inbox,



Bra där! Jag ändrar på stört.



Mvh



Samuel

industribolaget.se

Postat av: Rob

Publicerad 2010-11-10 11:28:43

Jag spanade in butiken på Fifth eller om det var Broadway.. det var som en mash mellan Banana Republic och J Crew - samma typ av plagg som J Crew men mer linnetyger och jordfärger.



Kavajerna kändes helt ok, väldigt fina stickade tröjor, bl.a. Fair Isle-mönstrat. Spana in!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela