Tema USA: Social Primer för Brooks Brothers

Publicerad 2010-05-08 16:43:29 i Tema USA,

Jag har tidigare skrivit om spännande samarbeten här på Industribolaget. De mest kända är väl H&M:s olika samarbeten med världsdesigners. Nu är det klassiska amerikanska märket Brooks Brothers som har tagit fram en uppsättning flugor tillsammans med bloggen Social Primer. Jag använder personligen inte fluga så ofta men jag gillar samarbetet. Så om någon intresserad investerare läser detta så vill Industribolaget gärna göra något inom området slips, kavaj eller jeansshorts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela