Tema USA: Mannen bakom J.Crew

Publicerad 2010-06-15 16:10:50 i Tema USA,

Jag är ett stort fan av det amerikanska märket J.Crew och äger sedan tidigare ett par skjortor som jag är hemskt nöjd med. Tyvärr finns det fortfarande ingen butik i Sverige men det kanske inte gör så mycket eftersom det blir extra kul att åka till New York och komma hem med liten nya plagg. The Wall Street Journal har gjort en liten film om Mickey Drexler, mannen som verkligen lyft märket J.Crew på bara några år. Ni läser hela intervjun här.

Via Valetmag.com

Kommentarer

Postat av: Petter

Publicerad 2010-06-15 16:52:00

Sannerligen intressant. Svårt att inte gilla vad J.Crew håller på med.

Postat av: FACE/ TUBE/ YOU/ BOOK

Publicerad 2010-06-15 17:42:11

Fint! Lite musik till det såhär på eftermiddagen?



www.facetubeyoubook.com

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela