Utstyrsel: Eftermiddagsöl vid Cape Cod

Publicerad 2010-01-27 20:00:11 i IB Utstyrsel,

Jag gillar snö och vinter. Det gör mig verkligen ingenting om det snöar och har sig ibland. Det ska höra vintern till och det gör våren och sommaren så mycket bättre. Men självklart är det roligast med snö när man är i fjällen.
Idag var en sådan där dag när vintern spelade mig ett par spratt och på en överfull tunnelbana hem från jobbet drömde jag mig bort.
Framför mig såg jag en roadtrip från kust till kust genom USA. Vi har stannat för en övernattning på en bed & breakfast vid Cape Cod. Middagen nalkas, det drar in en skön havsbris över verandan där vi sakta gungar fram och tillbaka med en kall sommaröl.



Skjorta: Ralph Lauren
Shorts: Rag & Bone
Skor: Common Projects
Bågar: Ray Ban
Öl: Anchor Steam Summer Beer
Zipper bag: ACL

Kommentarer

Postat av: Marcus

Publicerad 2010-01-27 20:13:17

Samuel, vet du var du har hittat glasögonen i inlägget "utstyrsel: komma hem? jag har letat runt efter dom, men hittar dom inte, är du säker på att det är persol? kanske du kan numret på dom?



tack,

marcus

Postat av: industribolaget

Publicerad 2010-01-27 20:34:03



Marcus,



Jag såg din kommentar häromdagen och jag har letat. Vanligtvis lägger jag länken tillsammans med bilden i mitt bildarkiv när jag hittar något men nu hade jag slarvat. Hade bara skrivit Persol.

Jag är ledsen men jag har inte mer info än så.



Mvh



Samuel

industribolaget.blogg.se

Postat av: marcus

Publicerad 2010-01-27 23:24:45

ok tack så mycket, är du säker på att det är persol?



tack

Postat av: Hector

Publicerad 2010-01-28 14:49:12

Härligt kit, nu längtar man efter sommaren : )

Postat av: James

Publicerad 2010-01-28 16:48:52

Kan det være Oliver Peoples briller? Se http://stylebylindberg.blogg.se/2010/january/brattom.html

Postat av: men dom där shortsen riktigt snygga, vart kan man få tag på sånna, försök googla lite men inte lyckats hitta några :(

Publicerad 2010-01-28 21:58:21

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela