Manweek X-mas Playlist 2010

Publicerad 2010-12-22 10:32:04 i Industribolaget Playlist,


Manweek X-mas Playlist 2010

Då vill jag ta tillfället i akt och önska en god jul och ett gott nytt år!
Det har varit ett spännande år för Industribolaget som bland annat genomfört ett designsamarbete tillsammmans med Story Fall. Resultatet blev slipsen Lyman som såldes i 100 exemplar. Det var ett jättekul projekt som gav mersmak. Funderar i nuläget på vad nästa steg ska bli.
Vidare så har kategorin Intervju vuxit något och det har publicerats ett gäng trevliga intervjuer med personer som inspirerar mig, bland annat Mauro Scocco, ACL och Michael Bastian. En annan dag med Leumas Pax har haltat lite och ibland går frekvensen på inlägg ner när tiden och inspirationen tryter. Så är det ibland. Men jag vill tacka för alla mail och all bra feedback på inläggen under året. Det uppskattas verkligen!

2010 har varit händelserikt minst sagt. I mellandagarana ska jag fundera lite på vad som ska hända här på bloggen under 2011. Jag hoppas självklart ni vill vara med på resan och att ni säger till när något är bra eller när något är dåligt. Vill ni inte kommentara på bloggen så kan ni alltid maila frågor eller synpunkter till mig på [email protected]. Jag försöker svara så snabbt jag kan.

Så för att runda av 2010 har jag lagt upp Manweek X-mas Playlist 2010 på Spotify. Några bra låtar till julstöket i början som avslutas med ett gäng klassiker som passar till en god bok i soffan framför julgranen.

God Jul önskar Industribolaget!


Kommentarer

Postat av: mikael

Publicerad 2010-12-22 10:35:07



Du verkar ha stavat Playlist fel :-)



Sedan så verkar inte länken fungera.

Postat av: Industribolaget

Publicerad 2010-12-22 10:41:11



Mikael,



Ha ha ha verkligen.

Nu ska länken fungera och stavningsprogrammet ignorerat :)



Mvh



Samuel

Postat av: L

Publicerad 2010-12-22 10:57:34

Var är Julkort från New York? Finns nu på Spotify.....

Postat av: L

Publicerad 2010-12-22 10:57:43

Var är Julkort från New York? Finns nu på Spotify.....

Postat av: Industribolaget

Publicerad 2010-12-22 10:59:51



L,



Aaa visste inte att den kommit upp. Den ligger inne nu. Tack!



Mvh



Samuel

industribolaget.se

Postat av: dicken

Publicerad 2010-12-23 12:06:45

Samuel, vilken blir årets julskjorta?

Postat av: industribolaget

Publicerad 2010-12-23 12:09:04



Dicken,



Jag kommer nog ta på mig en chambray med slipsen Lyman till ett par mörkblå jeans från Gant by Michael Bastian och en grå crewneck ovanpå det.



Mvh



Samuel,

industribolaget.se

Postat av: Fredrik Karlsson

Publicerad 2010-12-23 20:18:53

Mycket passande spellista så här i juletider.



Fredde

mydefofprep.blogspot.com

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-12-24 23:16:44

Mycket trevlig blogg! Hoppas på ett 2011 med lika bra kvalité.

God Jul!

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-12-27 17:19:03

God jul

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela