Utstyrsel: Kanske en författare

Publicerad 2010-08-27 08:15:28 i IB Utstyrsel,

Jag brukar ofta drömma och romantisera om hur livet skulle vara om man var en begåvad och framgångsrik författare. Själklart ska man ha gott om tid och en tålmodig förläggare. Skrivarstugan ska gärna ligga vid havet. Det ska finnas öppen spis alternativt kamin. I allrummet står ett stort gammalt bord i slitet trä som rymmer både middagsgäster, papper och dator. När inspirationen tryter tar man långa promenader i en lite för stor stickad tröja, kanske en joggingtur längs havet, besöker en gårdshandlare eller åker in till stan för att hämta hem en flaska bourbon. Boken får gärna inkludera spioner, världskonflikter, resor, kärlek, detaljrika beskrivningar av whiskeyglas, kaffe, restuaranger, hotellbalkonger, kullerstenstorg och flygplatser.

Tröja: Acne
Skjorta: R by 45 rpm
Jeans: Spellbound
Skor: Junya Watanabe
Ryggsäck:
Sandqvist
Laptop case: ACL

Kommentarer

Postat av: oscar

Publicerad 2010-08-27 15:54:19

Dessa återkommande jeans är fantastiska. Tips på försäljare i sthlm? Liknande modell?

Postat av: industribolaget

Publicerad 2010-08-27 16:49:53



Oscar,



Jag är lika frälst. Letat med ljus och lykta efter någon som säljer!



Mvh



Samuel

industribolaget.se

Postat av: Damien

Publicerad 2010-08-28 01:18:31

Love this and want to imitate this look and lifestyle. Thanks.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-28 13:39:02

tummen upp

Postat av: David

Publicerad 2010-09-02 00:17:44

Do you own any 45rpm items? Looks great, but so hard to find.

Postat av: Eric

Publicerad 2010-09-09 23:03:03

Jag har länge läst din blogg och jag har blivit kär i den röda lilla mössan som är din trogna sidekicke. Skulle vara otroligt tacksam om du berättade vart du har inhandlat detta otroliga vackra plagg// mvh Eric

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela