Veckan som gått

Publicerad 2009-05-09 17:31:36 i Inspiration,

Även detta inslag är nu tillbaka efter en lite kortare frånvaro. Det är sommar, klubbklädsel och musik som ligger på schemat.
Hoppas på en sån där magisk och varm sommar där man kan njuta av musik och mingel under bar himmel. Frazz the Master tipsade mig om The Temper Trap och jag är redan fast. I minplaylist nör jag tränar inför maran ligger nu Planet Funk/ Lemonade och lurar. Håller helt klart ett mycket bra tempo med sköna sommarvibbar.
För alla er som letar bågar inför sommaren kan jag tipsa om Urban Outfitters. På den egna hemsidan har de just nu sjukligt heta brillor till låga priser. Hur det ser ut i butiken i Stockholm vet jag dock inte. Men värt att kolla upp!


Jacka: Acne
Skjorta: Acne
Jeans: Weekday
Skor: Acne
Bågar: Urban Outfitters
Musik: The Temper Trap, Planet Funk

Kommentarer

Postat av: jimmy

Publicerad 2009-05-09 21:55:36

det här var inte riktigt min kopp av te men kul med något nytt! fick lite tillbaka till framtiden vibbar :)

Mvh

Jimmy

Fashionbycsn.blogg.se

Postat av: fashionbycsn

Publicerad 2009-05-09 21:57:33

det här var inte min kopp av te men kul med något nytt! fick lite tillbaka till framtiden vibbar :)skorna var dock snygga!

Mvh

Jimmy

fashionbycsn.blogg.se

Postat av: Denni

Publicerad 2009-05-10 10:49:36

Wad är det för prisklass i weekdays butik på tex jeans tishor m.m

Postat av: industribolaget

Publicerad 2009-05-10 11:53:20



Denni,



Jeans ligger nog mellan 400kr-800kr, T-shirts kostar 150kr.



Mvh



Samuel

Postat av: Denni

Publicerad 2009-05-10 11:58:12

Tack för de snabba svaret. Prisvärt med andra ord. Har du inhandlat nåt från weekday? Vad tycker du om deras jeans?

Postat av: industribolaget

Publicerad 2009-05-10 12:25:05



Denni,



Min erfarenhet är att jeansen "tänjer" sig en aning mer än andra märken. Blir lätt lite för stora. Värt att tänka på. Har dock passat mig budgetmässigt fint.



Mvh



Samuel

Postat av: Simon

Publicerad 2009-05-10 15:09:02

Den jackan föll mig inte i alls i smaken. Skulle nog valt en mer klassisk basebolljacka. Kanske vårens från Our Legacy för att få in lite färg?



Weekday har för priset helt godkänd kvalité! Men syna plagget i sömmarna innan du tar hem det. Har varit med om en hel del plagg som är felsydda. Det är dock inga problem att byta, det är bara lite irriterande. De plagg där sömmarna sitter som de ska håller dock formen genom bra många tvättar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela