Tema USA: Gitman Bros.

Publicerad 2009-05-09 16:01:38 i Tema USA,

Det var ett tag sen nu som det blev ett inlägg på Tema USA. Här kommer därför fyra fina sommarskjortor från klassiska Gitman Bros. Est. 1978. Skjortorna är framförallt populära hos de amerikanska modebloggarna där inläggen sprids frisk. Vi ska inte vara sämre här för visst är de fina. Dock kan det som vanligt bli problem med tillgängligheten så det gäller att dra i de kontakter som finns för att landa ett ex till midsommar. De ska enligt uppgift vara svala och sköna under en ofodrad kavaj och perfekta till ett par korta eleganta shorts.


Bild: Gitman Bros.

Kommentarer

Postat av: Johanness

Publicerad 2009-05-09 16:29:29

De såg verkligen sköna ut!

Postat av: Johanness

Publicerad 2009-05-09 16:31:00

fina* .. men iof sköna med.

Postat av: Bäver Broder

Publicerad 2009-05-09 19:15:08

Stilikonen gör det igen. Vila ut, och peppa upp inför kommande vecka. Nya utmaningar väntar!

Postat av: Denni

Publicerad 2009-05-10 10:36:07

Levereras dessa skjortor till sverige eller?

Postat av: JD.

Publicerad 2009-05-10 14:30:34

Herregud va snygg den högra, högst upp var.

Postat av: Erik

Publicerad 2009-05-10 21:21:52

Någon som vet en e-shop som säljer dem eller om det går att få tag på de här skjortorna i Sverige/Europa? Bland det snyggaste jag sett.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela