Mer från Our Legacy AW09

Publicerad 2009-05-05 21:07:20 i Inspiration,

Höstkläder så här i vårtider. Bilderna från Our Legacy AW09 börjar dyka upp lite varstans och det ser ju trevligt ut må jag säga,
Nu får vi vänta och se hur kollektionen från Made In The Shade ser ut. Var ju rätt snarlika senast :)
Oavsett så gillar jag båda skarpt.


Bild: via Get Kempt

Om ni undrar varför inläggstakten sjunkit något så beror det på att jag skaffat mig ett riktigt jobb. Riktigt kul är det men just nu pendlar jag vilket tar lite extra tid. Får fnula på om jag ska skaffa mig en dongel så jag kan blogga från tåget. Nu vet ni i alla fall varför det ibland dröjer mellan inläggen.

Kommentarer

Postat av: jimmy

Publicerad 2009-05-06 00:45:37

trevligt som vanligt när de gäller Our Legacy, grattis till jobbet föresten!

Mvh

Jimmy

Postat av: Eric Of Tristan

Publicerad 2009-05-06 02:49:39

Via Selectism ska det väl ändå vara, eller? :)



Skjortorna är riktigt schyssta, som alltid från Our Legacy! Särskilt de med med club-krage och den blåvit-rutiga. Annars måste jag tyvärr säga att jag blev lite besviken på deras kommande höst-kollektion. Kanske är jag orättvis, kanske har jag bara för höga förväntningar men den kändes lite.. tråkig kanske är ordet? Jaja, man ska väl inte döma ut den på förhand, får se hur kollektionen är när den väl kommer ut.

Postat av: Simon

Publicerad 2009-05-06 10:39:14

Congrats! Men jag röstar för dongel! Du är en stor inspiratör ;)

Postat av: JD.

Publicerad 2009-05-06 12:43:16

När Jochum pratar om perfekt passform så är det sanningens ord. Finns inga skjortor jag trivs bättre i. Köpte den den mörka jeansskjortan som finns på Solo igår - underbar. Kommer upp på Stylepub i dagarna.



Har King rekryterat dig nu??

Postat av: Lukas Jakobsson

Publicerad 2009-05-06 17:21:10

Our Legacy's skjortor är alltid riktigt schyssta! Grattis till jobbet!:)

Postat av: Friherren

Publicerad 2009-05-06 18:51:22

Välkommen in i manipulationsbranschen! Du är som skapt för den!

Postat av: Simon

Publicerad 2009-05-08 14:54:11

Jo uppdateringstakten har märkbart förlängts! Måste snart starta en egen blogg så det finns nått mer vettigt att läsa medan jag väntar på dina inlägg ;)

Postat av: Isac

Publicerad 2009-05-08 15:26:46

Många skjortor som såg riktigt bra ut, va brukar de ligga prismässigt?

Postat av: Fredrik

Publicerad 2009-05-08 18:21:08

Runt tusingen tippar jag, 1100 - 1200:- kanske.

Postat av: industribolaget

Publicerad 2009-05-09 15:10:34



Vänner,



Ledsen att jag varit lite frånvarande denna vecka. Det har sina förklaringar. Men nu e jag tebax. 21km löpning idag, 3v kvar till Sthlm Marathon, AIK-Häcken på TV. Nu ska jag blogga!



Mvh



Samuel

Postat av: henrik

Publicerad 2009-05-09 15:17:40

Satsa på bra uppdateringar istället för många. Tillåt aldrig dig själv att tumma på kvaliteten på dina inlägg, det är ju det som får mig att läsa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela