H&M hösten 2009

Publicerad 2009-05-18 20:08:43 i Inspiration,

Plaggen från H&Ms samarbete med Matthew Williamson föll mig inte i smaken. Ärligt talat så har jag kännt mig halvljummen inför de senaste tre kollaborationerna. Bästa samarbetet hittills är det med Karl Lagerfeld. Äger en svart dubbelknäppt rock från det året som är ett av mina bästa klädköp någonsin.
Om någon höjdare från H&M av någon händelse skulle läsa detta så önskar jag mig H&M feat. Dsquared2 nästa gång. Det vore ett grymt spännande samarbete!
Har tittat på lite bilder från den ordinarie höstkollektionen och där fanns det en och annan godbit att plocka.


Bild: H&M hösten 2009

Jag gillar det mesta i den här bilden. Mössan, överrocken och kavajen.

Kommentarer

Postat av: LiteLagom

Publicerad 2009-05-19 09:19:05

Ja kan de få in Dsquared i ett samarbete vore det garanterat intressant, kan man ens få ner Dsquareds priser till en "angenäm" nivå? :)

Postat av: industribolaget

Publicerad 2009-05-19 14:28:11



LiteLagom,





Det vore en dröm! :)



Samuel

Postat av: Greken

Publicerad 2009-05-19 21:27:31

Samuel berätta nu återigen: Var det H&M i samarbete med Dsquared du ville ha?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela