Acne Pop Classic hösten 2009

Publicerad 2009-05-15 22:06:12 i Inspiration,

Jag gillar när klädmärken erbjuder en liten "budget" variant. Under tiden som student fick jag verkligen rutin på att "kapa" olika designerutstyrslar genom att lappa med framförallt H&M plagg. Acne Pop Classic har seglat upp som ett bra och prisvärt alternativ vad gäller skjortor, chinos, och T-shirts. Det är inte H&M priser men ligger några hundralappar under nivåerna som verkligen sved på en studentbudget när man ville köpa Acne jeans eller en Whyred skjorta.
Jag har nu plockat ut mina tre favoritbilder från hösten kollektion.


Bild: Acne Pop Classic

Kommentarer

Postat av: Emanuel

Publicerad 2009-05-15 22:07:49

Det roliga är att jag såg dom bilderna förut idag och tänkte på att de skulle lika gärna ha varit outfits från denna blogg..

Postat av: max

Publicerad 2009-05-16 00:18:02

jag gillare. 90-tal!

Postat av: Matt

Publicerad 2009-05-16 22:01:39

Ser mkt lovande ut! vart kan man hitta resten av bilderna?

Postat av: Matt

Publicerad 2009-05-16 22:12:28

Acne, presumably. :)

Postat av: Muffinsmartin

Publicerad 2009-05-17 12:04:27

Outfiten längst till höger är ju störtsnygg! :D

Postat av: Hampus Iversen

Publicerad 2009-05-17 12:38:06

Ursprungligen betydde 'folkhemmet' ett ställe där fattiga kunde få tillgång till litteratur och samhällsinformation i form av tidningar med mera, till reducerat pris. Dessa slags inrättningar förekom i större städer i Sverige från 1890-talet.

Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Publicerad 2009-05-17 20:47:49

Vilka härliga tips du ger, verkligen jättebra! :)

Postat av: JD.

Publicerad 2009-05-18 11:32:09

Riktigt snygga bilder, ligger de uppe på acnestudios?



Gillar den vänstra bilden starkt. Blekt, slappt och i stylepub's smak.

Postat av: Malin Sofia

Publicerad 2009-05-18 21:09:22

Hej! Vad gör du lördagen den 15 augusti? Jag skulle vilja bjuda in dig till sommarens största bloggfest som kommer att gå av stapeln det datumet på Restaurang Mynchen i Stockholm. 100 bloggare träffas för att äta gott, mingla, dricka, dansa och knyta kontakter över hela landet. Det kommer bloggare från Skellefteå, Kalmar, Göteborg, Stockholm, Oslo - you name it. 70 av platserna är redan bokade. Bilder från festlokalen och delar av gästlistan finns publicerade på min blogg tillsammans med all nödvändig info. Kika under kategorin Bloggträff så hittar du allt. Enda kravet är åldergränsen på 18 år, annars är festen öppen för alla som är intresserade, killar som tjejer. Priset ligger på 470 kronor och då ingår italiensk buffé, välkomstdrink, vin till maten och inhyrd DJ. Hör av dig om du vill vara med, jag lovar dig en riktigt rolig kväll. Vill du kan du anmäla en polare också. H: Malin, arrangör.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela