Utstyrsel: Valdag Europa

Publicerad 2009-06-07 22:16:19 i IB Utstyrsel,

Att gå till vallokalen och rösta är en fin högtid. Jag förtidsröstar aldrig utan väntar till sista dagen för att kunna infinna mig i den rätta demokratiska stämningen som en true Josh Lyman. För mig är det lika heligt som Vasaloppsstarten, prickigkorv smörgås och kaffe på termos. Soligt och fint väder var det idag men lite folk i vallokalen tyvärr. Verkar dock som vi går mot en ökning nationellt av kvällens siffror att döma. Det ser även ut som att de partier som körde en copy paste på Obamakampanjen har tankat. Lärdomen blir väl att innehåll alltid borde gå före utformning.



Bågar: Ray Ban Drifters
Tröja: Our Legacy
Jeans: Weekday
Skor: Converse
T-shirt: Individual Sentiments

Kommentarer

Postat av: daviddani

Publicerad 2009-06-08 00:14:02

fräscht

Postat av: Stefan

Publicerad 2009-06-08 10:22:00

Jag börjar bli duktig sugen på ett par RB Drifters! Kul att se dem i en utstyrsel.

Postat av: johanness

Publicerad 2009-06-08 13:34:24

riktigt shysst outfit

Postat av: Gustav

Publicerad 2009-06-08 14:31:56

Vilken tvätt/modell är jeansen?



Skön outfit förövrigt.

Postat av: www.alexandrastyle.se

Publicerad 2009-06-08 15:36:02

Grym blogg!!



//



www.alexandrastyle.se

Postat av: Annasara

Publicerad 2009-06-08 17:24:02

grymma bågar! o röda tröjan va en hit!!

Postat av: Frank&Rémy

Publicerad 2009-06-09 15:03:08

Sjysst outfit, speciellt tröjan. Ska nog ta en sväng förbi stan i veckan och prova o se om den är värd att satsa på.



Varit lite segt på update fronten S, how come?

Postat av: industribolaget

Publicerad 2009-06-09 15:42:15



Fran&Rémy,



Jag pendlar just nu till jobbet varje dag och jag har inget mobilt bredband. Därav lite seg uppdatering. Målet är att hålla 7 inlägg/vecka framöver.



Mvh



Samuel

Postat av: Anton

Publicerad 2009-06-09 18:22:09

Mycket trevlig utstyrsel!



Har kollat in jeansen på Weekday, är väldigt sugen på att köpa dem, men med tanke på att de kostar 800 kr så känns det roligare att köpa typ Acne eller nåt för några hundralappar extra. (Speciellt nu när skatteåterbäringen kom!) Jag sammankopplar Weekdays jeanslinje för mycket med Cheap Monday.

Postat av: gustav

Publicerad 2009-06-10 07:32:18

Den intressanta följdfrågan blir väl i sådana fall, vem skulle Josh Lyman ha kryssat i den outfiten?

Postat av: Växjös Skinnskalle

Publicerad 2012-06-21 18:30:20

Vart hittar man dessa snajsiga ray ban bågar? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela