Utstyrsel: Innerstadspoet goes Beirut, typ...

Publicerad 2009-06-09 21:26:44 i IB Utstyrsel,

Jag älskar inlägget om Moleskine från Stuff White People Like. Jag vet att det är gammalt men jag känner mig så sjukt träffad. Kan inte annat en erkänna rakt ut att jag är precis som inlägget beskriver. Knäppt egentligen att betala extra för ett "speciellt" anteckningblock och gå omkring och tro att man är något. Men jag gör det ändå :) Drömma för en stund att man sitter som Hemmingway i en bar och klottrar ner lite spridda tankar till ett framtida mästerverk som ska förändra världen.
 He he, i alla fall, jag fortsätter och tummar på min Moleskine så att den snart ser ut som om den kunde ha ramlat ur Indiana Jones egna ficka. Den går självklart ihop med en utstyrsel ala innerstadspoet goes Beirut, typ.



Bågar: Ray Ban
Skjorta: R by 45 rpm
Byxa: Assembly
Skor: Hope
Väska: Aristolasia
Moleskine

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-09 23:20:23

Haha...Visst! Jag känner igen mig.

Postat av: Ola

Publicerad 2009-06-09 23:21:28

Haha...Visst! Jag känner igen mig.

Postat av: Simon

Publicerad 2009-06-10 09:16:58

Sjukt bra blogg. Både din och den du just refererade till :) Finns R by 45 rpm för beskådan i Stockholm förresten?

Postat av: industribolaget

Publicerad 2009-06-10 10:06:08



Simon,



Kul att du gillar Industribolaget, det gör mig glad!



Vad gäller R by 45 Rpm så tror jag inte det finns i Sverige ännu. Vi får hålla utkik.



Mvh



Samuel

industribolaget.blogg.se

Postat av: marcus

Publicerad 2009-06-11 09:18:30

jag håller inlägget ovan om din blogg, sjukt br! har köpt många saker efter inspiration jag funnit här.



nästa grej tänkte jag skulle vara de där buckshot brouges från gieves an hawkes som du skrev om några inlägg längre ner, men på deras hemsida finnas bara en annan buckshot model som heter alden, vet du var man kan hitta de som du har en bild på?



tack

Postat av: Dilan Amin

Publicerad 2009-06-11 15:15:30

Snyggt.

Postat av: Fredrik

Publicerad 2009-06-11 16:40:07

Skjortan är underbar.

Postat av: sanna

Publicerad 2009-06-11 18:26:26

gillar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela