Inspiration: Piké från italienska CAMO s/s 2010

Publicerad 2009-07-09 09:57:22 i Inspiration,

Har tidigare lyft frågan om Pikétröjans vara eller icke vara både här och här. Via selectism.com kommer jag över nya bilder från italienska CAMO som ger mig ytterligare råg i ryggen till att en Piké följer med ner till Barcelona. Kanske för en eftermiddag i skuggan med en Mint Julep, chinos och ett par bruna loafers?
Kolla in det sköna hänget i grenen på byxorna och det snygga bältet som matchar den lilla triangeln på tröjan.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-09 12:25:30

Fast det där ser ju inte ut att vara en pikétröja, om man ska vara petig...

Postat av: johanness

Publicerad 2009-07-09 12:38:31

Sannerligen en snygg outfit till och med maskeringen såg nice ut.

Postat av: Fredrik

Publicerad 2009-07-09 12:58:50

Jag får lite Lawrence av Arabien vibbar av alltihop. Snyggt!

Postat av: JD.

Publicerad 2009-07-09 20:02:20

Ang Pop Classics-tröjan; ja kör den oftast över skjortor men den funkar precis lika bra Au Naturelle!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela