Utstyrsel: Klubbare

Publicerad 2009-02-26 08:57:14 i IB Utstyrsel,

Dagens utstysel är inspirerad av det bandet AT-83. Lyssna på tredje spåret Night Time, jag blir upprymd av gitarrslingan så till den milda grad. Vi pratar i alla fall om en svettig trång lokal, livespelning, tokmycket klubbkids med stora luggar, jeans, öl i taket och öl på golvet.


Rock: Ashtray.se
T-shirt: Nakkna
Jeans: Our Legacy
Skor: Converse
Blomma: Philip Lim


Nu åker jag till fjällen över helgen och jag vet inte om jag har uppkoppling där uppe. Så händer ingenting här på bloggen framöver så vet ni varför.

Kommentarer

Postat av: Peter

Publicerad 2009-02-26 15:29:39

Kan man få se en David Frost inspirerad kreation från Frost/Nixon, månne? För jag antar att du sett den? Torde vara "right up your alley". I'd love to see you pull of that skepparkavaj.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-26 18:01:41

Peter,



Damn straight! Lovar riva av en David Frost / Lord John Marlbury.



mvh



samuel

Postat av: bjorn

Publicerad 2009-02-27 14:45:09

Ni kommer in i faderns rike om ni blir USA propagandister

Rätten att bära vapen mänsklig rättighet

Bara skit i å betala skatt

Bara skjut

Politiker accepterar konsensus på sikt

Vänsterintellektuella= bara mörda packet

Allmän amnestilag

Skitsverige= bara skit i det (myndigheterna etc= bäst mordblomma) å satsa på competetive intelligence

Postat av: Frank&Rémy

Publicerad 2009-02-28 00:33:04

Ser att du också har fastnat för den broschen, funderar seriöst på att klicka hem den

Postat av: Jonas Josefsson (A.T-83)

Publicerad 2009-02-28 15:10:44

Fan vilken kul minirecention, fångar essensen perfekt! Snodde dina ord och lade dom på vår sida!

Simma lugnt!

Postat av: viktoria

Publicerad 2009-03-02 21:57:48

Du måste få creds för att du kan kombinera kläderna så som du gör. I kind of love it! ;) Jävligt bra stil har du. Jag älskar traditionella låga conversen, och färgen! Vet du var man hittar just den färgen ? :)

Postat av: industribolaget

Publicerad 2009-03-03 09:07:32



Viktoria,



Kul att du gillar bloggen!



Skorna hittar du här: SHOESSNEAKERS&sortProperties=+product.marketingPriority%2C-product.startDate&navCount=33&navAction=poppushpush&color=&pushId=MSHOESSNEAKERS&popId=MENSSHOES&prepushId=" rel="nofollow">http://www.urbanoutfitters.com/urban/catalog/productdetail.jsp?itemdescription=true&itemCount=60&startValue=61&selectedProductColor=&sortby=&id=14770390&parentid=MSHOESSNEAKERS&sortProperties=+product.marketingPriority,-product.startDate&navCount=33&navAction=poppushpush&color=&pushId=MSHOESSNEAKERS&popId=MENSSHOES&prepushId=



Mvh



Samuel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela