Acne Pop Classic sommarskjorta

Publicerad 2009-02-25 13:32:40 i Allmänt,

Får nog lov att kalla denna skjorta för mitt Patrik Ervell substitut. Trivsam färgkombination, ledig passform och lättmatchad från Acne Pop Classic.



Denna skjorta kommer jag använda flitigt till både chinos, khaki och navy shorts samt ljusa jeans. Den blir din för 900kr. Ser även fram emot att se vad SOLOs egna märke Made in the Shade kommer med för skjortor nu till våren. Hoppas att de ger ut lika fina button downs för 700kr som de gjorde under vintern.

Kommentarer

Postat av: Frank&Rémy

Publicerad 2009-02-25 15:17:27

Ser att även du har lagt händerna på Pop Classic. Köpte den själv i veckan i både den röda och den lila, underbar skjorta!

Postat av: markus

Publicerad 2009-02-25 16:27:23

supersnygg!

btw var köper man patrik ervell kläder?



tack på förhand!

Postat av: industribolaget

Publicerad 2009-02-25 17:36:22



Markus,



Det enda stället i Sverige som jag känner till just nu är Tres Bien.



mvh



Samuel

Postat av: Erik

Publicerad 2009-02-25 17:41:36

Hejsan! är intresserad av vilken storlek du använder. Skulle gissa att vi har ganska lika kroppsbyggnad. Ska man ha lös passform eller mer åtsittande?



mvh

Postat av: pania

Publicerad 2009-02-25 23:10:45

schysst som fan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela