Utstyrsel: Vad ska hända i vår?

Publicerad 2009-12-22 09:52:00 i IB Utstyrsel,

Det är högtidsdagar och juletid. Snön lyser vit på taken och jag fryser om baken. Men någon ska tänka på nästa år. Fundera på vad som ska hända i vår.
Själv ska jag leva vidare i ofodrad kavaj och bada i button downs. Drömma om en kall lager på en trappa i Georgetown eller en stark kaffe i vimlet på en trottoar i Istanbul. Under lösa och lediga dagar ska jag bära välanvända jeans och om vädret tillåter shorts ala Magnum P.I.


Kavaj: Garbstore
Skjorta: 16th Collection
Jeans: Omnigood
Skor: Converse
Bågar. Ray Ban
Armband: Billy Kirk

Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2009-12-22 11:12:25

Snygg outfit. Byt ut skjortan dock. Inget seriöst företag det där. 16th Collection dvs. Du vill inte göra reklam för oseriösa företag.



Postat av: industribolaget

Publicerad 2009-12-22 11:43:45



Fredrik,



Jasså, trist att du inte är nöjd med dem. Har du hört av dig till 16th? De har ju en kundblogg:

http://www.16thcollection.com/blogg/

Själv köpte jag en plånbok i somras som jag trivs bra med och ska idag hämta min beställning på tre nya skjortor. Jag får återkomma med en recension om hur de funkar.



Mvh



Samuel

industribolaget.blogg.se

Postat av: Beus

Publicerad 2009-12-22 17:10:07

Någon som vet hur skjortorna är i storlekarna?

Postat av: Axel

Publicerad 2009-12-22 20:07:56

Kan inte komma ihåg att jag kommenterat förut men det fan dags nu. Dina outfits är ruggigt inspirerande. Enda blogg som jag riktigt följer.

Postat av: industribolaget

Publicerad 2009-12-22 22:02:31



Beus,



Jag fick just hem tre st skjortor som jag beställde i fredags. Jag har normalt stl 48-50 på skjortor och tog L. De satt alla helt ok, bra längd som går att köra utanpå eller stoppa in. Går fint att knäppa i halsen och framförallt de blir inga glipor vid knapparna över bröstet när man rör sig.



Axel,



Tack för din fina kommentar! Kommentarer uppskattas alltid.



Mvh



Samuel

industribolaget.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela