Kommentarer

Postat av: Johanness

Publicerad 2008-10-31 15:27:25

man ska sannerligen vara lyckligt lottad om man hittar ett sånt ställe utan att bygga eget!

Postat av: jacob

Publicerad 2008-10-31 15:37:24

snyggt där. trött tavla över trappen iofs (?).



hur blev nya frisyren? lägg gärna upp bild, uppskattas.

Postat av: Bifurkation

Publicerad 2008-10-31 20:28:08

Kul att du flyttat till Stockholm! Jag tror att tricket är att sluta läsa inredningstidningar, iaf tills du blivit rik nog att få det som du vill. I Sthlm pratar alla bostad, vilket du väl redan märkt. Det blir ganska tröttsamt efter ett tag. Eftersom du ändå mest kommer att träffa folk på lokal är det bättre att lägga pengarna och energin på kläder. (Men vilket kök! Skitsnyggt!)

Postat av: J.E.N.

Publicerad 2008-11-08 02:17:46

JJJJound!

Kan inte sluta inspireras av sådana miljöer.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela