Dagens Bild: i tredje hand

Publicerad 2008-10-31 10:01:28 i Allmänt,

Livet som nyinflyttad Stockholmare med boende i tredje hand präglas av mycket svartsjuka. Jag vill dropkicka tidningsställena på Pressbyrån tillbaka till stenåldern varje gång Residence och Sköna Hem visar upp allsköna lyor.
Lyckliga par inreder med lampor i 50-tals design , IKEAsoffor och Moccamasters.
Tänk vad är väl en bal på slottet...

Det är bara att gilla läget. Mark my words Seinfled, my time will come.
När det är dax för mig att slå till då vill jag nog bo så här.


eller så här


Böcker är fantastiskt vackert. Min far och mor har massor hemma vilket är snyggt. Jag har väl samlat på mig en del genom åren och längtar efter att få ställa upp dem i en redig bokhylla, varva dem lite nonchalant på golvet i högar blandat med livstilsmagasin och kaffekoppar.
The good life helt enkelt.

Kommentarer

Postat av: Stoffe

Publicerad 2008-10-31 10:38:06

Böcker är snyggt! Jag köpte hela 2 Billy-hyllor och byggde in i ett hörn i min exklusiva etta på 40 kvadrat. Hur som helst var jag ändå rätt nöjd tills jag såg bild ett. Fantastiskt!

Postat av: Mur

Publicerad 2008-10-31 12:29:29

Skulle gärna bo i bilden högst upp : )

Postat av: Johanness

Publicerad 2008-10-31 14:47:30

riktigt snygga lyor, den översta var nog snäppet vassare ändå. böcker kan nog vara den snyggaste inredningsdetaljen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela