Dagens tips: COS ss2009

Publicerad 2008-11-27 13:48:58 i Allmänt,

Har länge funderat varför COS inte öppnar i Sverige, jag menar det är ju svenskt för sjutton gubbar. I alla fall så har det mycket fint och jag har klämt på både skjortor och kostymer som min vän Nico köpt hem från London till mycket bra priser.
Nu släpper de bilder på plaggen inför nästa sommar och det verkar lovande.




Framförallt är jag glad över de ljusare kavajerna och kostymerna. Har själv en beige och en ljus ljusgrå kostym från H&M som är mycket behagliga på sommaren. Jag känner mig lite som Brad Pitt i Oceans filmerna. En singel kille i sina bästa år som driver ett design Art Deco hotel i Miami.

Kommentarer

Postat av: My Heritage

Publicerad 2008-11-27 16:24:06

Måste säga att jag är ganska sur att COS inte har öppnat här i Sverige, vårkollektionen är riktigt snygg!

Postat av: max

Publicerad 2008-11-27 19:16:07

Jag älskar verkligen COS. Ville köpa allting när jag var där i London

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela