Sommarlov

Publicerad 2008-06-29 00:40:52 i Allmänt,

Har varit ett katastrofalt flöde sen hemkosten. Det ska bli ordning på detta men först krävs det semester med stort S. 
Imorgon reser jag ner till farmor, farfar och en uppsjö av småkusiner nere i Sveriges Toscana dvs Österlen.
Inspirationen finns kvar men det finns just nu inget Photshop i datorn där den kan formas i bild, därav det dåliga flödet på bloggen. 

Men som sagt om två veckor är jag tillbaka och då ser vi till att det blir lite stil på bygget igen.

Trevlig sommar till er alla!



Badshorts: Björn Borg

Kommentarer

Postat av: Jens

Publicerad 2008-06-29 01:23:34

Härligt att höra ...? Vet inte ens vad du heter :D kan du inte presentera dig i ett inlägg?

Postat av: Adam

Publicerad 2008-06-29 01:27:42

Njut av livet! Glöm inte dina trogna läsare bara ;)

Postat av: Singular

Publicerad 2008-06-29 14:40:11

S, jag ser fram emot att se dig i Malmö.



/M

Postat av: Marcus

Publicerad 2008-06-29 16:49:16

Trevlig semester, ser fram emot mer inspiration under sensommaren, perfekt läger att spara lite pengar till dess...



mvh

Postat av: mur

Publicerad 2008-06-29 19:17:44

njut av sommarn!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela