Utstyrsel: Giro inne i stan

Publicerad 2008-07-31 11:53:13 i IB Utstyrsel,

Jag har spunnit vidare på min framtid i Stockholm och insett att cykel kan vara ett mycket stiligt transportmedel. 




Här har vi två praktexemplar från Bianchi och Charge för både stan och Vätternrundan. 
Till detta kommer självklart en tillhörande utstyrsel tillägnad det klassiska cykellivet.


Kostympaket med skjorta och slips: Band of Outsiders
Skor: Common Projects


En hjälm är självklart ett måste. Det min mycket vise lille kusin Benjamin berättat för mig.  
Jag letade länge efter en klassisk läderhjälm som de hade på Girot under 60-talet men det verkar vara kört. Men med den här rackaren håller man sig hel ett tag till i alla fall. Och kom ihåg, de är grabbarna som kör utan hjälm som är töntar.
Band of Outsiders höstkollektion kommer för övrigt i mycket trevliga färger och materiel som gör att man kan bli ett med lönnlöven. Kostymen på bilden är i guldbrun manchester och de är även det första märket som jag tycker gör fina rutiga skjortor.

Kommentarer

Postat av: Stefan

Publicerad 2008-07-31 22:29:24

Fin-fina cyklar!

Postat av: oscar

Publicerad 2008-07-31 23:24:30

fin-fina cyklar som sagt! Men skippa hjälmen, den förstör allt.

Postat av: SP

Publicerad 2008-08-01 09:21:42

Gillar de större bilderna! Och cyklarna som nämnts ovan.

Grejen med en snygg cykel är inte bara att den ska se fin ut att köra på, den ska även funka inomhus. Eftersom det är där den kommer spendera den största delen av tiden, om man inte vill behöva köpa en ny varje vecka...

Postat av: Klas

Publicerad 2008-08-01 13:55:35

en trevlig cykel - okee.se

Postat av: Jean

Publicerad 2008-08-02 18:28:38



Hej!

Jean heter jag och passar på att kika runt på lite andra modebloggar!



Kul att en kille (och allt fler by the way), börjar skriva om plagg för just killar. Min son ska snart lanseras som modell, så det är skoj att se olika konstellationer av både mode och manlig skönhet!





MVH

Jean

Postat av: Mio

Publicerad 2008-08-02 20:56:48

Gillar skarpt skorna! Någon som vet var man kan få tag i dem?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela