Tips: Istället för Wayfarers

Publicerad 2008-07-30 15:38:46 i Allmänt,

Det är mycket Ray Ban i sommar och jag har köpt upp mig på en handfull billigare kopior helt utan att skämmas. Det finns dock alternativ för alla er som inte bär Ray Ban eftersom alla andra gör det etc. Jag orkar inte hålla på så då min inställning är att utifall något är snyggt så bär jag det oavsett om var tredje kille man möter på gatan bär samma sak. Men för att tillfredsställa alla andra så kommer här därför ett litet tips om bågar från Robert Geller.


Kommentarer

Postat av: Stefan

Publicerad 2008-07-30 16:49:18

Jag kör också på kopior men börjar bli sugen på att köpa ett par äkta faktiskt. För jag tycker att dom blir snyggare för var dag som går.

Postat av: Björn

Publicerad 2008-07-30 23:01:43

Riktigt schyssta, vart kan man hitta nån som säljer dom på nätet?

Letat lite lätt på google utan resultat.

Postat av: industribolaget

Publicerad 2008-07-30 23:28:47

Björn,



Bågarna släpps till hösten. Ska försöka uppdatera var och när.

Postat av: max

Publicerad 2008-08-19 12:58:38

några nyheter om bågarna?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela